Kui ma kirjutan kliendi eest regulaarseid uudiskirju, siis minu ainus eesmärk on olla talle kasumlik.
Üks asi, mida ma teha ei suuda, on küsida uudiskirjade eest rohkem, kui need müüki toovad. Näiteks müüa sulle kahjumlikku teenust ja öelda “Nojah, müügiga on kehvasti, aga vähemalt bränd kasvab. Bränding. Tead küll.”
Minust ei leia isegi nii väikest kommunisti.
Isegi kui see on tõsi, et suhe listiga kasvab ja brändile tuleb tulihingelisi kliente juurde, ei taha ma seda teha. Ma pakun teenust, mille eesmärk on suurendada müüki. Panna rohkem raha kliendi taskusse. Mitte seda ära võtta.
Kui ma seda ei suuda, on mu kirjad läbikukkunud.
Sellepärast kirjutan esimese kuu uudiskirjad alati tulemustasu pealt. Tulemustasu protsenti mõjutavad paljud tegurid: listi suurus, listi aktiivsus, toote hind, kasumimarginaal… ja milles omavahel kokku lepime.
Et see oleks kasulik nii sulle kui mulle.
Muidugi hiljem saame leppida mingi kindla summa kokku, aga esimene kuu on protsendiga, et aru saada, kus me üldse seisame.
Alguses võtab aega sihtgrupi tundma õppimine ja õige stiili leidmine.
Kuid üle-üldse.
Tulemustasu pealt kirjutamine on minu jaoks põnevam.
See garanteerib selle, et panen igasse uudiskirja maksimumi, et veenda lugejaid ostma.
See garanteerib selle, et mõtlen hommikul ärgates kuni õhtul magama jäämiseni sellest, kuidas saaks veel paremini ja veel rohkem müüa.
Ja muidugi.
See garanteerib sulle, et kui meie koostööst midagi välja ei tule, ei kuluta sa mõttetult raha “brändingu” peale.
Neid kanaleid, kus müüa on nii palju erinevaid. Ja kõik nõuavad meeletut aega ja pühendumist. Paljud ettevõtted ei jõua meiliturunduseni, aga kui ma teen seda nende eest, võttes protsendi müügist. Siis see on neile lihtsalt maast leitud raha. Ja turunduskanali, mis muidu ummistuks, ära kasutamine.
Seega, kui sa meiliturundust veel ei tee, siis mõtle sellele, võta ühendust ja ehk saame teha koostööd.
Teodor Tõks
Copywriter