Eelmises postituses rääkisin ma inimese kaheksast sügavamast soovist ja kuidas saad neid kasutada oma reklaamis. Tänane postitus jätkab samal lainel, jagan sinuga küsimusi, mida saad kasutada sihtgrupi tundma õppimiseks.
Mida rohkem oma lugeja kohta tead, seda paremini saad tema soove vajadusteks muuta. Need 15 küsimust lisavad vürtsi muudele demograafilistele küsimustele (vanus, sugu jms) ja annavad ideid, kuidas muuta lugejad klientideks.
15 küsimust sihtgrupi varjatud soovide mõistmiseks
Millised mõtted ei LASE neil öösel magada?
Mida nad KARDAVAD?
Mis tekitab neis VALU/EBAMUGAVUST?
Mis paneb neid tundma PIINLIKKUST?
Mis teeb neid KURJAKS?
Kelle peale on nad VIHASED?
Mille pärast nad kõige rohkem MURETSEVAD?
Mis on nende VÄÄRTUSED?
Mis on nende kõige KIIREM probleem, millele peavad kohe lahenduse leidma?
Kes on nende VAENLASED?
Kui suur on nende keskmine SISSETULEK?
Millised on nende POLIITILISED vaated?
Mis ajab neid kõige rohkem NÄRVI?
Millest nad unistavad ÜLEKÕIGE?
Mis USKU nad on (kui üldse on)?
===
Küsimustele vastatud, mis edasi?
Ühenda küsimustele saadud vastused inimese tugevamate soovidega. Muuda nende soov probleemi lahendada vajaduseks ja näita neile, kuidas sinu toode seda probleemi lahendab.
Õigesti tehes paned kokku väga tugeva reklaami, millest sinu sihtgrupp mööda vaadata ei suuda.
All on link eelmisele postitusele, kus on kirjas “The Life-Force 8”. Kui sa tahad, et keegi teine vastaks sinu asemel nendele küsimustele ja teeks selle põhjal meiliturundust, siis võta meiega ühendust.
Teodor Tõks
Copywriter