Üks asi, mida olen foorumites tähele pannud, et paljud ettevõtjad kardavad oma kogutud meililistile kirjutada, sest arvavad, et uudiskirjad tüütavad listi või siis kardavad, et inimesed lahkuvad.
Ilmselge on see, et kui saata lihtsalt reklaame ja pommitada inimesi sooduskoodidega, siis see muutub kiiresti tüütuks.
Miks?
Sest kõik teevad nii.
See on ka põhjus, miks uudiskirju vaadatakse altkulmu ja miks enamik ettevõtteid teeb selle vea, et otsustab meiliturundust vältida. Kuid, kui teha uudiskirju õigesti ja muuta need oma lugejatele huvitavaks, siis sinu saadetud kirjad ei tüüta neid.
Vastupidi, nad hakkavad su kirju ootama. Loevad igat su saadetud kirja. Isegi vastavad ja tänavad sind heade nõuannete eest.
Teiseks. Mõned inimesed loobuvad niikuinii. Mõnele ei meeldi su stiil. Mõned lihtsalt ei taha, et nende postkasti saabuks ootamatuid kirju. Või loobuvad mis iganes muul põhjusel.
Aga see on paratamatus.
Ja tegelikult on see hea.
Lugesid õigesti. See on hea, kui inimesi jääb listis vähemaks. Uudiskirjade saatmine ei ole päris tasuta ja iga kiri maksab. Tähendab, iga inimene su listis maksab. Peaaegu kõigil teenusepakkujatel on mingid limiidid, kui palju kirju ja kui paljudele saad sa kuus saata.
Kui list kasvab ja kirjade arv kasvab, siis ka kuutasu kasvab.
Selleks, et kasutada listi maksimaalselt tahad sa, et sinu list koosneks ainult inimestest, kes on sinu uudiskirjadest huvitatud. Kellele meeldib neid lugeda ja kes tahavad sinu tooteid osta.
Kõik need, kellele ei meeldi su uudiskirju lugeda, või kes ei ole sinu pakkumistest absoluutselt huvitatud, tahad sa listist välja saada.
Mõned neist jäävad sinu püsiklientideks edasi ja on endiselt sinu toodete fännid, lihtsalt meililistis enam ei ole ja regulaarne suhtlus nendega puudub.
Kuidas seda teha?
Sellest räägin lähemalt järgmises postituses.
Kui otsid kedagi, kes sinu listile regulaarseid uudiskirju kirjutaks, siis meie teeme seda tulemustasu eest.
Selle kohta saad lähemalt lugeda siit.
Teodor Tõks
Copywriter