Monteo

Kuidas suurendada ettevõtte müüki?

Täna ma räägin kolmest viisist, kuidas tõsta oma ettevõtte müüki ja seeläbi kasvatada ettevõtet.

Need pole minu välja mõeldud. Need mõtted pani kirja mees, kes on aidanud kasvada üle 10 000 ettevõttel. See on ei keegi muu kui Jay Abraham. Kui sa oled Jay raamatuid varem lugenud, siis sa juba tead, mis need kolm punkti on. 

Kui ei, siis hakkame pihta.

  1. Tõsta uute klientide arvu. Ilmselge. Peaaegu iga ettevõte teeb seda automaatselt ja iga ettevõtja saab aru, et uusi kliente on vaja.
  2. Tõsta toote või teenuse hinda. Need, kes rohkem kliente juurde võtta ei saa, peavad kasvamiseks tõstma oma toote või teenuse hinda. Eriti peavad hinda tõstma need, kes kardavad seda teha. Üldjuhul tähendab see seda, et müüvad juba pikalt oma toodet või teenust liiga odavalt. 
  3. Suurendada müükide sagedust. Kui saad oma kliendid ostma sagedamini, näiteks korra kuus asemel kaks korda kuus, siis sa automaatselt kahekordistad oma müüki. 

Kõik need punktid on väga lihtsad ja loogilised.

Aga pane tähele, et nendest kolmest viisist ainult üks keskendub uutele klientidele. Teised kaks eeldavad juba olemasolevat kliendibaasi. Miskipärast keskenduvad paljud väikesed ettevõtted rohkem esimesele. Kulutavad raha reklaamidele, et saada juurde uusi kliente. Need, kellele müük tehtud unustatakse ära. 

Kulukas.

Reklaamid uute klientide leidmiseks ise on juba kulukad. Kuid reklaami tegemine juba ühe korra ostnud klientide uuesti ostma meelitamiseks, on mõttetult kulukas.

Kõige lihtsam ja kõige parem viis kliendibaasi loomiseks on meililist. Kui sul on kogutud list, saad saata klientidele regulaarselt uudiskirju, muuta suhe ettevõtte ja kliendi vahel tugevamaks ja seeläbi kasvatada müüki. 

Öeldakse, et iga inimene su meililistis tähendab enam-vähem 1 € kuus müüki. Ehk kui sul on list 1000 inimesega, siis regulaarne uudiskirjade saatmine toob 1000 € kuus müüki. 

Muidugi see pole alati nii. Kui saadad näiteks ühe uudiskirja kuus, võib see number olla väiksem. (Kui sa müüd toodet, mis maksab 1000 €, siis 0.1% müüki ühest kirjast on isegi tõenäoline.)

Samas võib olla see number suurem. Eks see kõik sõltub sellest, kuidas ja mida sa müüd. 

Hetkel olen oma listile saatnud iga tööpäev uudiskirja ja saan öelda, et praegu on küll läinud niimoodi. Praegu, kusjuures vaatasin, olen saatnud 7 kirja ja juba on müüki tulnud 1 € iga listis oleva inimese kohta. Ja 13 kirja on veel minna. 

Iga päev uudiskirjade saatmisel on üks pluss veel. Inimesi jääb listis vähemaks. Hetkel on eesmärk ehitada list, mis on vastuvõtlik mu pakkumistele ja mis koosneb lugejatest, kellele meeldib minult uudiskirju saada.

Kõik teised tahan listist välja saada.

Igatahes, uudiskirjade kirjutamine, kui sa seda veel ei tee, on üks lihtsamaid viise ettevõtte kasvatamiseks. 

Kui sa veel listi ei kogu ja tahad abi selle alustamisega, siis kirjuta meile.

Teodor Tõks

Copywriter

Scroll to Top