SEE EI TEE SIND RIKKAKS, AGA TEEB SU E-POE PAREMAKS
Tihti juhtub nii, et inimene näeb su reklaami. Näeb midagi, mis meeldib ja tahab selle kohta lähemalt uurida. Tootekirjelus on tip-top ja tundub, et toode on täpselt, mida tal vaja on. Hind sobib ja ta lisab toote ostukorvi, asub maksma ja siis… Otsustab veel vaadata? Internet kadus ära? Hakkab oma valikus kahtlema? Lihtsalt, hetkel ei viitsi? Statistika järgi juhtub nii 70% kordadest.
Ei tea, mis põhjusel, aga tehing jääb igatahes katki.
Mis nüüd?
Ütleme, et kliendi kodulehele saamine maksab sulle 57 senti ja toodete ostukorvi lisamine 3,7€. Reklaami analüüsist näed aga, et ühe müügi saamiseks kulub keskmiselt 11€. See tähendab, et kolmest kaks jätavad ostmata ja 7,3€ läheb lihtsalt tuulde.
Kuidas saaksid seda 7,3€ maksimaalselt ära kasutada?
Hüljatud ostukorvi meeldetuletus
Hüljatud ostukorvi meeldetuletus saadab automaatselt sinu “peaaegu kliendile” e-maili ja annab talle põhjuse ikkagi osta. Kui läheb hästi saab mõnest ostukorvi hüljanud külastajast sinu uus klient. Isegi, kui temast klienti ei saa, annab meeldetuletus, sulle võimaluse tutvustada oma toote või brändi tugevusi.
Ja teha seda nii, et see jääks lugejale meelde.
Mida sa ütleksid kellelegi, kes jätab ostmise pooleli, aga annab sulle veel ühe võimaluse, et tema meelt muuta?
Kas ütleksid “Oih! Sa unustasid vist midagi!😉”? Ma ei usu, aga paljud e-poed seda teevad.
Õige sõnum aitab sul teiste e-poodide plärast välja paista ja, mis veel olulisem, annab sulle konkureerivate e-poodide ees eelise.
Miks sa peaksid hüljatud ostukorvi meeldetuletust kasutama?
- ✓
See annab sulle võimaluse mõõta, kui paljud jätavad ostu sooritamise pooleli. Kui see number on liiga suur, siis tasuks esimese asjana üle vaadata e-poe kassa. - ✓
Tõstab e-poe müüki, muutes ostukorvi hüljanud külastajad klientideks. - ✓
Säästab reklaamidele kulutatud raha. Teisisõnu tõstab reklaami ROAS-i ehk tasuvust. - ✓
Levitab tasuta sinu unikaalset müügiargumenti (USP), ehk siis sinu ettevõtte sõnumit. - ✓
Müügimees, kes müüb sinu tooteid 24/7 ja ei võta haiguse või kes teab, mis muul põhjusel puhkepäevi. - ✓
Saad olla teistest ettevõtetest erinev. Väga oluline ajal, mil kõik üritavad üheks massiks sulanduda ja mitte teiste seast välja paista. - ✓
Saad suure eelise konkurentide ees, kes ostukorvi meeldetuletust ei kasuta.
Kui sul on e-pood, siis pole ühtegi põhjust, miks seda seeriat mitte kasutada. Põhjus “ma ei taha inimesi tüüdata” on ebaoluline, sest kui sõnum on õige, siis see sinu sihtgruppi ei tüüta.
Ja usu mind, kui keegi on pärast kirja saamist, mis on mõeldud tema aitamiseks, närvis, solvunud, või vihane, siis sa suure tõenäosusega ei tahagi teda oma kliendiks.
Koostame sinu eest meeldetuletuse sõnumid ja paneme müügimehe tööle
- Kirjutame kolm uudiskirja sinu ettevõttest ja tootest, eesmärgiga veenda lugejat ostu sooritama. Need kirjad ei ole copy paste templated või AI koostatud prügi ja ÜKSKI nendest kirjadest ei sisalda “Upsi, midagi jäi maha!”.
- Uudiskirjad loovad pilte sõnadega, mitte ei kasuta pilte. Teisisõnu põhinevad tekstil, mitte piltidel.
- Seadistame seeria sinu eest või anname sulle juhised, kuidas seda teha. Nii nagu soovid.
- Vajadusel kirjade muutmine ja seeria kohandamine.
See viimane punkt on äärmiselt oluline ja seletan selle lahti. Me ei müü sulle lihtsalt kolme kirja ja “tsau-baka”. Vaid me koostame su e-poele seeria, mille eesmärk on investeering peatselt tagasi tuua ja jäädagi lahkunud külastajaid passiivselt püüdma ja müüki kasvatama. Seega, käib kirjadega kaasas tulemuste mõõtmine ja testimine, kuni oleme kindlad, et seeria töötab.
See pakkumine on sulle, kui:
- ✅ Sul on e-pood, kus käib inimesi ja sa tead, et ostukorve hüljatakse.
- ✅ Saad aru, mis on ostukorvi seeria mõte. See ei ole mingi “maagiline uba,” mis üleöö tõstab e-poe müügi taevasse.
- ✅ E-poega on ühendatud meiliturunduse paltvorm. (Kui sul ei ole, siis soovitan teha Klaviyo.)
- ✅ Sul ei ole ostukorvi meeldetuletust, või on “Oih! Unustasid midagi!” ja tahad paremat.
- ✅ Sulle sobib, et uudiskirjad põhinevad tekstil ja nende eesmärk on anda edasi sinu ettevõtte sõnumit, mitte värviliste piltidega inimesi pommitada.
- ✅ Sinu e-poe valdkond pole esindatud. (Räägin lähemalt viimases sõnas.)
Viimane sõna pakkumisest
Sellel pakkumisel ei ole tähtaega. See pakkumine on saadaval ainult viiele kiiremale e-poele. Pärast seda on kolme kirjaga hüljatud ostukorvi meeldetuletuse hind 750 €.
Võtame e-poode ainult erinevatest valdkondadest, et anda sulle konkurentide ees eelis.
Selleks, et saada pakkumisest osa (kui oled oma valdkonna esimene), saada meile kiri “Hüljatud ostukorvi pakkumine”. Lisa oma e-poe link.